Zasady dotyczące zwrotów:
Zgodnie z „Ustawą o prawach konsumenta” Konsument ma prawo do dokonania zwrotu towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

Przesyłkę ze zwracanym towarem należy odesłać na adres We Love Fashion ul. Graniczna 63 lokal 36, 62-020 Swarzędz z dopiskiem ZWROT.

Do paczki prosimy dołączyć wypełniony formularz zwrotu/reklamacji (do pobrania poniżej) oraz dokument potwierdzający dokonanie zakupu (paragon lub FV).

Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.


Przed wysyłką prosimy o odpowiednie zapakowanie oraz zabezpieczenie towaru.


Zwroty realizujemy za pomocą przelewu bankowego na podany przez klienta w formularzu zwrotu/reklamacji nr konta.


Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem”, oraz paczkomatu.

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość oraz koszty zwrotu towaru uregulowane są ustawą o prawach konsumenta w rozdziale trzecim oraz czwartym.

Przepisy ustawy stanowią, że konsumentowi, który zawarł umowę na odległość przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

Paczki „zwrot” przychodzące po upływie 14 dni, są odsyłane w ciągu 7 dni na koszt zamawiającego i na adres który widnieje przy zamówieniu. 


UWAGA! Zignorowanie powyższych zasad może stać się podstawą do nieprzyjęcia zwrotu.
Formularz zwrotu towaru można pobrać klikając na: Formularz zwrotu towaru.